Ruuuumpa

Min rumpa försöker ta död på mig, igår när vi suttit hela dagen i bilen/hos Ylva så stelnade allt till ordentligt och det var knappt att jag kunde ta mig framåt på kvällen.. Ju mer jag kollar runt bland folk desto mer lutar det åt att det är en falsk ischias. Det är ju något som kommer och går i perioder. Man har galet ont på morgonen och kan knappt ta sig ur sängen, Helt omöjligt att böja sig framåt och det strålar ner en bit i benet. Men rör man på sig så känner man knappt av det mitt på dagen. Helknasigt. Idag känns det dock mycket bättre, men jag har förvarnat på jobbet att jag kanske flexar på morgonen och går till läkaren om det är lika illa imorgon bitti. Det är ju ganska skönt om man kan bekräfta vad det är, så att man kan behandla det på rätt sätt. 
 
Just falsk ischias verkar ju inte gå direkt att behandla utan det är stretchning, motion och osteopati / kiropraktor som gäller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback