Eat Pray Love

Igår hittade jag denna superfina drama med Julia Roberts på Netflix. Så jag var bara tvungen till att se om den. Den kom ju ut 2010 så det var ju ett par år sedan man såg den senast. Filmen var verkligen lika fin som jag kom ihåg den. Jag gillar det lättsamma i filmen, trots att hon ger sig ut till Italien, Indien och Bali i jakten på att finna ro & sig själv, så går filmen aldrig riktigt ner på djupet. Utan det är en riktigt sådan mysfilm rakt igenom bara. Sen är ju Julia Roberts en otroligt bra skådespelare och bär upp filmen, för jag vet inte alls om den kunnat bli lika bra med någon annan i huvudrollen.
Klart sevärd film!
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

bra tips :)

2017-09-12 @ 12:36:36
URL: http://frokentv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback