Chill

Av någon anledning så är det rätt så fullt upp på jobbet fortfarande, vilket märks i antal samtal per dag. En vanlig vecka så ligger i alla fall jag i snitt på ca 25 samtal per dag medan de senaste veckorna legat på ca 40. Detta har varit helt okej, tills denna vecka då jag fått en förkylning.  Så problemet blir ju att man snorar folk i öronen och hostar, nyser och hör dåligt... och huvudvärk får man av hörlurarna. Så idag kände jag att jag behövde ett break! 


Så idag är jag hemma men tänker jobba imorgon igen, fredag har jag ju en flexdag så då är jag ju hemma igen!

Så idag har jag och Totte mest legat i soffan och myst. Plus att jag har bakat bröd, inte för hand utan i brödmaskinen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback