Spa weekend

Fick i helgen utnyttja min sista 30års present, vilket var en spaweekend på Stenungsbaden Yacht Club. Vi tog oss dit i fredags efter jobbet och hade bokat bord klockan 21 på restaurangen (vilket var den tidigaste lediga tiden). Jag hann ta en liten tripp till spa:et innan middagen och värmde mig i en av varmvattenpoolerna en stund.
 
Middagen som skulle vara en mysig romantisk middag, blev inte riktigt som planerat. Visade sig att de hade värsta after worken i baren bredvid restaurangen och basen pumpade hårt genom väggarna. Sedan i restaurangen var det rätt så mycket företag på AW, så inte direkt mysstämning där inte. Man kan som säga att vi inte blev så långvariga där inte, utan vi fick snällt ta oss tillbaka till rummet för att hitta lite lugn.
 
Lördagen sysselsatte vi oss med att ta bilpromenad till Orust och Tjörn. Hittade butiken Göksäter, där jag fick kolla på julsaker. Köpte med mig en liten tomte hem, men önskade att jag kunde köpa denna gigantiska! Men 500kr för en tome är på tok för mycket, till och med för mig.
 
Vi tog sedan en middag på en mysig liten italiensk restaurang inne i Stenungsund. Alltid gott med pasta! Och sedan fick jag en ryggmassage när vi kom tillbaka till hotellet. Kan verkligen säga att jag behövde den massagen! Vi båda tog oss sedan ett dopp i poolen på spaet tillsammans med ett glas vin. Riktigt mysigt! Avslutade kvällen med en drink i den nu mycket lugnare baren. En riktig mysweekend tillsammans med min älskling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback