Fixa present

Det är ju inte ofta jag är vaken sent, men igårkväll efter att vi hälsat på Maria och Christian i deras nya fina hus så satte jag mig för att fixa med Emelies 30års present. Och när jag väl kommer in i något så gör jag det ordentligt. Så jag gick inte och la mig förrän 01 då Daniel började gnälla om att han var trött. Vad det är jag har pysslat med återstår och se för hon fyller nämligen år nästa fredag så mer kan jag inte avslöja ännu!


Idag har vi städat lägenheten, det var riktigt smutsigt trots att vi bara varit hemma en vecka. Vi har även tagit en sväng på amundön i solen och värmen med Charlie och Klas. Nu känns det ju faktiskt som svensk sommar på riktigt. Man får ju barra hoppas att vädret håller i sig resten av sommaren också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback