Sjukling

Har varit hemma nu två dagar på grund av min förkylning och att den satt sig på stämbanden. Inte lätt att prata i telefon om man inte kan prata. Så jag har legat hemma och sovit, tittat på serier, läst en bok och nu också gjort en fotobok från bröllopet. Var på tiden ;)


Imorgon ska jag jobba igen! Såg dock på schemat att jag sitter Backline imorgon så då behöver jag inte prata alltför mycket och sen på fredag är det möten och föreläsningar hela dagen, så resten av veckan ska jag nog klara trots att det inte släppt helt. Men jag känner mig mycket bättre idag nu när man fått vila ut några dagar. (Så nu mår jag ändå så pass bra att jag börjar bli smått rastlös)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback