Ont i magen

Inatt hade jag magknip. Ofta brukar det ju släppa till dagen efter, men icket. Så idag har jag fortfarande ont i magen och är sjukt trött. Men lyckades ta mig iväg till jobbet ändå. Pengar är bra att ha, så det är bara att stå ut idag. Imorgon är man ju ledig! 
 
Så vad händer i helgen då? Jo, Emelie ska komma förbi och få sina bryn fixade, ska ta en långpromenad med Daniel och fotografera med Becca. Längesen vi gjorde en riktig fotografering så det var dags tyckte vi. Lördagkväll ska jag, becca o Emelie på en spelning med Rebecca o Fiona. Gäller bara att hålla sig vaken då tiden var satt mellan 23-04, och jag som brukar lägga mig 22. Well vi får väl se hur det går. Någonstanns under helgen tänkte jag också hinna gymma lite. Lyckades ju ta mig iväg till gymmet i tisdags efter jobbet för att börja sätta igång så smått, har fortfarande träningsvärk i magen trots att jag knappt gjorde nått. Kan man ju lungt säga att man gått och blivit rätt så dåligt tränad nu det sista..
 
Jag får även tillbaka mitt värk i rumpan titt som tätt. Känns som en nerv som ligger i kläm. Tror dock det är pga min stelhet i låren. Behöver stretcha, men är ofta för lat för att göra det. Ska börja stretcha mer på jobbet så det verkligen blir gjort :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback