Spa-tisdag

Vi hittade ett erbjudande på Stenungsbaden Yacht Club, 195:- per person för;

 * Tillgång till Bluewater med wellnesspool, varma källor, jacuzzi och bastulandskap

 * Gym och träningspass
 * Lån av baddrok, tofflor samt handduk 
 * Frukt, vatten och te
 
Detta gällde bara mellan 10-16 så jag flexade ut till lunch, syrran slutade 12 och Maria är ledig tisdagar så vi drog dit igår. Gissa om det var gött, vi fick hela spa:et för oss själva. Så vi badade i den stora poolen, åt lite lunch (Maria tog den största jäkla räkmackan jag sett! Och sen gick vi ut och bubblade på altanen. Maria hade bokat en ansiktsbehandling (som hon FYI fick av min gamla kollega Camilla). Under tiden så bastade jag och syrran, duschade i en kokhet dusch och badade i en supervarm grund pool på tysta området. Det var en otroligt mysig eftermiddag med tjejerna! Men snacka om att man var trött när vi kom hem (somnade i soffan redan klockan sju, så gick o la mig i sänger för att titta på lite serier, somnade sen för natten nio.. så har sovit riktigt många timmar inatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback