Loppis o secondhand

Från början var det meningen att vi skulle på loppisen i Eriksbergshallen men när jag skulle parkera utanför Becca som bor i närheten var alla parkeringar fulla, vilket är väldigt ovanligt. Men jag parkerade rätt så långt bort och tänkte inte mer på det. Vi tog en promenad bort till hallen och förstod varför, alltså så sjukt lång kö och där och då kände jag spontant; betala 45kr i inträde och stå länge i kö, inte värt!  Så istället gick vi tillbaka till bilen och åkte till en second hand affär vi inte varit på innan. Tindra, på Selma Lagerlöfs Torg. Men den var inte mycket att ha så vi åkte rätt så fort därifrån igen. Tog en sväng in på Emmaus Backaplan istället, man skulle kunna tro att vi är stammisar där! Blev dock väldigt glad för jag hittade en varm o mysig färgglad tröja samt en sjal med lite glitter i. Vill gärna glittra lite nu under de tråkiga månaderna! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback