Julen är över

Då var julen över, klapparna är öppnade och boken jag fick har jag redan hunnit halvvägs igenom..
 
Vi smygstartade ju julen traditionsenligt med Bingolotto på uppesittarkvällen, med viss motstånd från Daniels sida kan jag tillägga. Jag kan väl hålla med honom om att det faktiskt inte var så roligt, inga roliga gäster och inga vinster. Sen så känns det som att det är en sån aktivitet som man borde göra tillsammans med andra, för att få till den här mysiga stämningen.
 
Hursom så blev det därefter julafton hemma hos oss tillsammans med Daniels syster Mia och hennes barn Emilia och William. Vi spelade xbox, löste korsord, spela alfapet och åt god mat. Precis som en julafton ska vara alltså. Sen blev det ju väldigt dåligt med bilder från julafton. Jag vet inte vad som flög i mig, men min kamera låg helt orörd inne i datarummet och mobilen vilandes på soffkanten, så inte blev det några bilder inte.
 
 
Vårat fina sällskap 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback