Totte var inte boven

Det visade sig faktiskt att jag glömt mitt tjänsteid kort på jobbet i fredags, så det var inte Totte som gömt den för mig så jag var sur på han i onödan. Så igår fick han en massa kärlek istället! 
 
Igår passade jag på att gå igenom alla bilder en sväng, och påbörja ett lååångt blogginlägg. Så det kommer, det tar bara lite tid. Det var också meningen att jag skulle hinna tvätta, men Daniel fick tvätta först och då hann jag inte. Så väskan står fortfarande ouppackad i hallen.. Så istället igår så la jag mig i sängen med Totte och tittade på en serie. Jag hade egentligen planerat att somna till serien, men då jag råkade börja se nya Netflix serien "The Mist". som visade sig bygga på en novell av Stephen King, så vart den alldeles för spännande för att somna! Det är dock inte en serie jag skulle rekommendera då den ser väldigt B ut, (dom kanske inte hade så stor budget för serien?). Sen sov jag bara. Har rätt så mycket sömn man ska komma ikapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback