Morgontrött

Ny mobil och ny väckarsignal, så imorse när väckarklockan väl ringde så fattade jag verkligen ingenting. Både jag och Daniel vaknade upp och undrade vad tusan det var som lät så konstigt. Men tillslut så kom jag på att det faktiskt var mobilen och att klockan nu var 6 och det var dags att stiga upp... var inte taggad kan jag säga dig. Det kommer väl ta ett par dagar att ställa om sig gissar jag på. Jag funderade ett ögonblick på om jag skulle vara duktig och cykla till jobbet, men den tanken försvann rätt så fort med tanke på hur trött jag var. Sen har jag även börja läsa en ny bok på bussen "Solstorm" som är rätt så spännande och man kan ju inte direkt läsa medan man cyklar.
 
Men idag ska det i alla fall bli varmt på eftermiddagen, så kanske blir lite balkonghäng efter jobbet. Man måste ju passa på nu de sista dagarna innan hösten kommer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback