Bokat till Jul

I år så ska vi allihopa förutom katterna då, upp till Norrland över jul. Så vi hoppas på hyffsat väder så att killarna kan prova köra skoter och åka snowboard/skidor med william på Kåbdalis (jag är lifträdd så jag håller mig till pulka). Nu har vi ju inte direkt många dagar att välja på, syrran och Patrik tar tåget på torsdagskvällen och kommer alltså fram till Älvsbyn på fredagsförmiddagen, medan jag och Daniel tar direktflyget till Luleå på fredagen och är framme där på fredagskvällen. Sedan på måndagskvällen så tar syrran och Patrik tåget tillbaka medan vi flyger med mellanlandning i Stockholm på tisdagen. Så det blir mycket skjutsande fram och tillbaka från tåg och flyg för mamma.

Det enda som inte är löst i hela detta är ju kissarna. Så vi har kvar att fråga runt om någon har tid att komma förbi o mata / kela med totte i tre dagar ;)

Det känns att julen närmar sig, men innan dess så är det Ullared nästa helg, därefter halloweenfest och hotel paranormal veckan efter, halloween på Liseberg någon kväll, lights in Alingsås, middag hos Maria o Christian, en överraskningsdag till Becca, någonting även för min älskade, 10 års jubileumet på mitt jobb, julpyntning, julbord med Daniel Anna o Mikael samt jul på Liseberg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback