Apropå Clowner

Nu när det skrivs så mycket om hemska clowner som jagar folk på stan så är det självklart dags för min hjärna att spela mig ett spratt. Inatt drömde jag nämligen att jag var jagad av en galning i clowndräkt med en jättekniv. Jag hittade också en kniv på marken som jag försökte skydda mig med, men clownens kniv var mycket längre än min. Han lyckades komma åt och skära mig med kniven i magen och jag tappar fokus för det gör ont. När jag tittar runt igen för att se vart han har tagit vägen så har han snurrat runt bakom Becca och tagit tag med en hand runt henne och den andra handen med kniven mot hennes hals. Jag ser hur han börjar skära och jag i min panik försöker hugga honom med min lilla kniv. Sen vaknar jag, helt kallsvettig... Jättekul
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback