Ointressant liv

Well, just nu händer inte så mycket. Jag o Becca försöker att gymma i alla fall två dagar i veckan. Har börjat jogga på bandet lite försiktigt, har problem med mina knän och fotleder som inte tycker om att jogga.. så får ta det i väldigt lugnt takt.
 
Bilen är trasig, samt ska bytas däck på. Köpte däckbyte och en stortvätt (utsida+insida) på letsdeal för typ 350:- 
Så när vi är o gör detta så ska vi passa på att ta kort under bilen, då hela avgassystemet hänger löst. Måste lämna in den på service och hålla tummarna för att det går att bara hänga upp igen utan att byta typ allt.. Har man otur blir det en dyr historia!
 
Nu till helgen ska det börja julbakas. Både vi o Becca ska hålla varsitt julfika. Så måste baka till detta
 
Jag ska måla en jultavla också. Så julpyssel blir det också någon dag. Jag tänkte måla en juluggla till vardagsrummet. "Men du kan ju inte måla?" kanske ni tänker... Jag vet. Jag är otroligt talanglös när det gäller allt som har med målning att göra. Men tänkte såhär; jag har Becca bredvid mig och hon kan fixa till så den blir fin tillslut ändå. Hittade lite förslag på pinterest på Ugglor som inte ser alltför svåra ut...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback