Halv åtta hos mig

Då har vi kört runt ett varv med halv åtta hos mig med syrran & Patrik, Maria & Christian samt jag & Daniel. Denna omgången kan man lugnt säga vanns av Maria & Christian som vi var hos i lördags. Där det bjöds på kantarelltoast, rådjursstek samt bärdessert! En riktigt mysig kväll där vi spelade spelet "Lika par leka bäst" där jag och Daniel tillslut vann... jag kan ju förstå att Becca & Patrik tyckte det var lite orättvist då både vi och Maria & Christian har varit ihop i flera år, medan dom fortfarande är på sitt första. Men dom fick ju lära känna varandra lite bättre i alla fall! 
 
En mysig kväll med många diskussioner, god mat och trevligt sällskap. Nu blir det uppehåll av Halv Åtta Hos Mig i December då det redan är mycket planerat och så tar vi upp det igen i Januari! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback