Ute i värmen

Man får lite passa på nu när värmen är här, för man vet aldrig när den tänkt komma tillbaka igen. Så idag köpte jag och syrran Sushi efter jobbet och la oss i slottskogen en stund och chillade i solen. Vi failade lite med sushin då vi delade på en 8 bitars, vi fick med ett par pinnar.. så syrran fick försöka äta med pinnar och jag med händer.. gick sådär för bägge av oss...
 
Förresten så är det bara en vecka+en dag kvar på praktiken nu! Tänk vad fort tiden går! Därefter är det en vecka till att skriva klart examensarbetet och förbereda presentationen och sedan är man färdigutbildad. Ja, dessa två år gick rätt så fort känns det som. Har vart stressigt och påfrestande, men oh så värt det :)
 
Well, well just nu sitter jag och snabbtittar på första semifinalen av Song Contest, förberedelser inför Lördagens final :=)  Dock kan jag väl inte säga att det varit så himla bra bidrag hittils. Ungerns tyckte jag var helt okej i alla fall
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback