När mamma ringer

Alltså mamma ringde igår och undrade om det var denna helgen vi var i Malmö.. Bara för att jag inte har uppdaterat bloggen någonting, hon tänkte att jag var så upptagen så att jag inte hade hunnit. Men icket, anledningen till att det gapat tomt i bloggen under helgen berodde snarare på att jag inte har gjort någonting som varit värt att berätta om!

Lördagen chillade jag med klasskompisarna, var meningen att vi skulle grilla mitt på dagen men eftersom vädret var rätt så växlande (regn/sol) så det slutade med att vi stekte hamburgarna hemma hos Brayan och sedan spelade vi spel hela dagen!

Söndagen fotograferade jag o syrran bröllopsklänningarna o hennes bridesmaidklänning. Vi åkte ut till Nääs Slott och gick i skogarna där borta. Var rätt så tomt på folk, vilket var tur med tanke på att vi fick byta om vid stigen. Sedan chillade vi i solen på balkongen och passade även på att rolla syrrans ansikte med en dermaroller (med nålar). Hoppas på att få bort hennes ärr i ansiktet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback