Lite tankar

Hänt sen senast!
* Nu har tackkorten beställts, så nu ska vi köpa lite kuvert och frimärken så de kan skickas ut till folk :)

* Bokat hotell i Malmö 5-7 augusti (helgen jag officiellt går på semester en vecka!). Så det blir en liten miniweekend för mig o Daniel på Elite Plaza och troligtvis en tripp över dagen över till Köpenhamn. Syrran och Patrik ska också hänga med ner men kommer bo på annat hotell.
* Bilen har fått problem och eftersom vi ska köra ner till Malmö så behöver den lite omvårdnad. Det har börjat låta från vänster fram när man svänger och kör över gupp. Man kan ju hoppas att det inte är alltför stor operation hon behöver!
* Har börjat sälja av lite saker från bröllopet och hittills blivit av med både Led-ljusen och fotoproppsen. Eventuellt säljer jag dukarna imorgon. Göra lite plats i bröllopsskåpet här hemma... men vad tusan ska jag göra med brudklänningen? Måste hitta någon form av förvaring av den, lite jobbigt att ha den hängandes i garderoben, det är nog trångt redan utan den!
 
* På jobbet så lyckas jag självklart norpa åt mig alla skumma ärenden som finns, varför inte när man är ny?! Hahaha, well shit happens och tur i oturen att det finns så många runtomkring man kan terrorisera med frågor
 
* Tar tid att vänja sig att säga "min man" till Daniel. Kommer på mig själv att säga "min sambo" hela tiden. Var till och med en kille på jobbet som kommenterade och frågade "är inte du gift nu?". Hahaha, men sen så låter man helt plötsligt så vuxen och gammal när man pratar om sin man/fru. Shiiit när blev jag så gammal?
 
Forever and Ever Mr & Mrs Unfors :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback