För mycket planering

Daniel tycker att jag pratar bröllop alldeles för mycket nu, nästan varje dag. Men är det så konstigt då det är dags att börja planera? :P hahaha, så det mesta planerar jag med syrran så slipper han höra alla mina tankar!
Men imorgon ska jag en sväng till guldfynd igen, såg en ring med rosa stenar som jag bara måste prova och se om det var någonting för mig. Glömde ta kort på den så i mitt huvud var den jättefin. Men det behöver inte betyda att den är det i verkligheten ;)
 
Sen blir det cheerträning imorgon också, Becca ska basa lite och visa all sin power! Haha, kanske kör lite partner med Tore också, se om han har det i sig.. krävs ju sån otrolig teknik för att lyckas. Så förhoppningsvis så har han bara råstyrka eller råtalang. Annars blire jobbigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback