Trött

Alltså denna oändliga tröttheten som hela tiden hänger över en. Varför blir det inte bättre? Nej, tänk att bara vakna en morgon och känna sig riktigt utvilad, jag gör aldrig det. Drömmer konstant, kommer ihåg det mesta av dom också, det är väl sisådär 3-5 drömmar per natt. Börjar bli sjukt less. Men det är i alla fall helt okej drömmar just nu, mest jobbdrömmar. När jag var yngre hade jag perioder med mardrömmar.. Det var inte alls roligt, kunde drömma mardrömmar varje natt i flera månader. 

I övrigt så har jag vart hos läkaren på drop in tid (försökte boka tid för hårbotten igen men dom tyckte det var ett dropin ärende). Så kom dit, väntade i över en timme, blev inkallad och fick frågan om kortisonmoussen funkar, jag svarar "nej inte speciellt, lite. Men min kur är slut". Då säger läkaren okej och skriver ut en ny kur att hämta Apoteket och så säger han att allt är klart och jag kan gå. Blev väldigt ställd, så jag gick utan protester. Blir så trött på allmänläkare 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback