Sjuk

Självklart har man dragit på sig en ordentlig förkylning, så hela kroppen gör ont, snorar och snörvlar hela tiden och det enda man vill göra är att sova. Så både igår och idag är jag hemma från praktiken. Nog för att det inte är så ansträngande fysiskt, så jag hade orkat jobba ändå. Men jag vill inte dra ut på förkylningen sådär onödigt länge som det oftast blir om man inte vilar upp sig ordentligt. Och så vill jag ju inte sjuka ner den ordinariepersonalen som faktiskt förlorar pengar med karensdagar och sånt.
 
Så jag ligger i alla fall hemma och funderar på examensarbetet. Btw, jag klarade faktiskt informationssäkerhetstentan, vilket innebär att jag är helt klar med prov! En liten klapp på axeln ska jag faktiskt ha, för det provet kändes verkligen jättesvårt. But i did it :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback