Panikboka hotell

Fick veta att Bruce Springsteen ska spela i Göteborg 25/6 så fick panikboka hotellrum till bröllopet! Jag hittade ett rum på Elite Plaza men medan jag satt o skulle boka så hann någon före så där tog det helt slut på några minuter. Jag satt och kollade på Trivago, och där försvann verkligen rum eftersom, och på hotell.com ploppade det hela tiden upp typ "400 personer sitter och kollar på hotell i Göteborg just nu". Så fick i alla fall bokat Gothia hotell efter många om och men, en av bokningarna gick igenom så långt att den reserverade belopp men inte gick helt igenom. Så nu sitter jag o väntar på att banken ska ge tillbaka lite pengar till mig! 
 
Men hittade och lyckades boka ett rum till helt ok pris på Gothia i alla fall. Daniel var lite putt på konserten dock, han hade gärna velat gå på den. Men vi har sagt att vi ska se till att använda lördagen till att träffa familj och vänner när de ändå befinner sig i Göteborg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback