Hittat ett bra gym

Jag och Hacer var igår för första gången på fitness24seven vid Ullevi, idag var jag där igen. Det är rätt så nybyggt och har bra med maskiner, så dit kommer jag fortsätta gå. Sen att det inte alls har varit mycket folk när jag varit där gör ju inte saken sämre! Så idag har jag joggat 1,5km och tränat armar och stretchat. Det börjar ju bli dags att bli vig nu inför tävlingen. Problemet är bara att mina muskler är så sjukt stela, och det verkar inte spela någon större roll om jag stretchar varje dag eller lite då och då. Mina ben och höfter vill inte bli viga. Frustrerande! Men armarna börjar bli starkare och 15 armhävningar på tå kan jag göra nu. Så nästa mål är 20 i rad :)
 
Sen har jag funderat ut två olika ämnen till examensarbetet, så antingen skriver jag om molntjänster och vilka problem det kan uppstå för företag när de migrerar till detta. Eller så skriver jag om hur man kan använda Powershell för att effektivisera arbetet på en arbetsplats. Just nu lutar det åt powershell, för jag tycker att det är ett rätt så spännande program och det är väldigt bra att kunna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback