Vad får mig att må bra?

Igår på APT mötet så diskuterade vi vad som får oss att må bra? Och har man tillräckligt med tid/energi för att göra det du mår bra av? Vad skulle man vilja göra mer av?
 
Så vad får mig att må bra?
  • Att vara och prata med min man, syster, vänner, familj, Totte
  • Att skratta tillsammans med någon
  • Att ha någonting att se fram emot
  • Sysselsättning; typ redigera bilder, fotografera, bowla, cheerleading, pyssla, göra hemsidor etc...
  • Resor
  • Shopping
  • Julpyntning
  • Titta på serier/film
  • Dansa, sjunga och tjöta
  • Kan man med att medge att pengar får mig att må bra också. För med tillräckligt med pengar så behöver man inte oroa sig, då kan man gå och göra saker som får en att må bra utan att oroa sig över om man verkligen har råd
Har jag tillräckligt med tid och energi för att göra det jag mår bra av? Well, inte alltid. Hade gärna haft lite mer tid och energi efter jobbet. Så vad skulle jag vilja göra mer av då? -ALLT. Haha, i lagom dos då, får man för mycket av det goda så är det kanske inte lika gott längre
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback