Fel form?

Hur svårt ska det vara att få tag på ett par svarta jeggings? Tydligen supersvårt, eller så har jag fel form på min kropp helt plötsligt. För det existerar inte, och då har jag varit inne i många butiker och letat. Trodde verkligen att jag skulle lyckas köpa de som fanns inne på New Yorker, för jag har ändå ett par gråa jeggings därifrån i strl 25 som sitter bra. Men nu när jag prövade strl 26 så var de supertajta i midjan (knappt att det gick att stänga), hyffsat okej över låren för att sen bli superstora/pösiga över vaderna/smalbenen... Väldigt underlig form kan jag tycka. Och denna form var de på bägge varianterna av svarta jeggings som jag prövade. Fattar inte grejen?
 
Well well, någon dag ska jag väl lyckas hitta ett par som jag passar i....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback