Brudbukett

Var en sväng förbi Rosengården Nya Varvet och pratade om brudbukett. Förklarade att jag vill ha en rätt så liten, då jag inte vill att den ska ta över för mycket. Rosor i vitt och lila och lite brudslöja och eventuellt andra blommor i. Hon som jobbade där var supertrevlig och verkade väldigt duktig, och hon ska beställa hem lila rosor så att jag ska kunna titta vilken färg jag vill ha. Detta ska göras till veckan :) 
 
Sen ska vi även beställa en liten ros till Daniel att ha på kostymen. Hon gav ett pris på 1000:- (eftersom jag ville ha en liten variant, annars låg priset på 1200 och uppåt). Detta blir ju super, eftersom jag vann ett presentkort där på 500:- för några veckor sen! (vår budget blev jätteglad!)
 
En bild jag visade henne för att hon skulle förstå vad jag ungefär ville ha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback