Mohahaha Im awesome!

Då var man klar med CCNA 3, klarade det praktiska plus online tentamen. En klapp på axeln! Nu är det ccna 4 som gäller istället, men i helgen kan jag ta det lugnt. Nästa vecka är det bara lektion på tisdag och torsdag, så kan plugga hemifrån under veckan utan att stressa, börja svara på frågorna till Nätverk 3 tentan och läsa ikapp lite ccna 4 (har inte velat läsa detta medan jag pluggat till ccna 3, min hjärna kan inte ta in så mycket åt gången!)
 
Men det är ialla fall skönt att sakta ner tempot lite en vecka framöver. Men därefter blir det full fart igen, för då ska vi börja med SQL server, och lite annat smått och gott!  Ska passa på att träna lite  under veckan också, om min rumpa tillåter det. Just nu mår den bra, men imorse så gjorde muskeln så ont att jag haltade hela vägen till skolan! Jävla rumpa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback