Tentorna över

Well, alla dessa tentor är äntligen över. Men det dröjer ju ca tre veckor innan man får veta hur det gick på dom. Och jag kan väl faktiskt erkänna att jag troligtvis kommer ligga på gränsen.. Nätverksprovet tyckte jag ändå gick hyffsat bra, men där har vi en lärare som är snål med poängen när han rättar.. så det beror helt på hur omfattande svar han förväntat sig på varje fråga. Och det andra provet, hade jag inte pluggat tillräckligt på. Men jämfört med många i klassen som jag pratat med så ligger jag trots det hyffsat bra till. Men det beror ju helt på läraren. Det är första gången han håller i denna kursen, så vi vet inte riktigt hur han vill ha svaren.
 
Men hursom helst så är det skönt att denna veckan är över. Nästa vecka börjar ju två nya kurser som faktiskt kommer bli riktigt intressanta, det är ju dom två sista kursena på utbildningen också. Informationssäkerhet och Projektkunskap! Så vi ska lära oss sätta upp VPN tunnlar och annat skoj samt skriva och forska i hur man arbetar i projekt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback