Gå in i pluggmode

 
 
 
Yes, då börjar tentor närma sig, så nu är det dags att gå in i "studymode". Vilket i stort innebär att man mest bara sitter vid sin dator och pluggar och pluggar och pluggar. Ja ni fattar kanske, man stänger in sig själv i en liten bubbla ett tag.
Stackars Daniel frågade vad vi skulle göra till helgen, mitt svar var "Jag ska plugga, så du får gärna åka iväg och hitta på någonting så jag kan sitta själv".
Daniel -
Så du har tänkt att kasta ut mig i helgen?!
Precis vad jag hade tänkt göra ;)
 
Just nu pluggar jag ju nätverk och databaser. Två rätt så stora ämnen, men jag ska klara dessa tentor!
Well well, nu ska jag gå och dra på mig min lilla rosa pluggbubbla! see you when i see you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback