Slutspurt

Så, då var det slutspurten på denna terminen. Det är praktiskt prov på fredag (i halvklass), och sedan nästa tisdag Supportkunskap tenta och fredagen nätverk 2 tenta. Så nu blir det att plugga ordentligt fram till dess.. Gud så skönt det kommer bli med lite sommar efter det, att slippa plugga konstant. Nu ska jag bara hålla tummarna för att dessa prov går bra så man slipper omprov i augusti!
 
Men alltså seriöst, vad har hänt med sommaren. Vart är den? Förra året började sommaren komma redan i april för då åkte ju jag och Daniel och hämtade min arbetsgivare cab. Och körde nedcabbat. Jag och syrran åkte rullskridskor i shorts, och solade i slottskogen utan att frysa.  Men nu? Igår var det väl hyffsat okej i solen. Men man var ju tvungen att ha på sig strumpbyxor och en jacka i alla fall. Har inte alls hunnit vara så lättklädd som jag varit förra året
 
22 April 2014
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej!
Någon av er hade tidigare allergiska utslag på armar och höft. Jag verkar ha fått samma typ, vet du vad det var för utslag och vad de kom ifrån???

Svar: Våra utslag dök ju upp ett tag efter vi varit utomlands så det var vägglöss! Riktigt läskigt faktiskt! Jag hoppas verkligen inte du drabbas av samma skit, men dessa utslag blev större när man kliade på dem. Vi vände madrassen kollade den och kollade under sängen i hörnen för där gömmer dom sig .
Annars vet jag bara att man kan få utslag av stress och om du har ätit något du inte tål. Hoppas du lyckas klura ut vad det är!
skea

2015-05-30 @ 08:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback