Plugg

Just nu är det mycket som vanligt. Har börjat läsa nätverk och servrar och så är vi indelade i grupper för att koppla upp ett eget litet nätverk med två servrar och två datorer.. än så länge går det faktiskt bra! Och så tycker jag fortfarande att det är intressant, så det är ju positivt. 

I övrigt så har jag o syrran börjat simma någon gång i veckan. Vilket gör att jag är på jakt efter en bikini.. kan meddela att butikerna inte vill hjälpa mig särskilt med det, för det enda som hänger uppe är dom stackarna dom blev över sen förra året som ingen ville ha.. så jag letar vidare... Sen att jag är ute efter typ boxer underdel gör ju saken inte lättare direkt..well well någongång  måste det väl dyka upp, jag kan väl inte vara den enda som vill slå in och hålla fast rumpan ordentligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback