Fail

Jag total failade på el tentan. Jag kände mig ju rätt så förberedd inför provet, men jag fick en TOTAL blackout. Till och med de lättaste talen satt jag där som ett frågetecken och förstod ingenting... surt, ja det kan man säga.
 
 Hursom så är det den svåra tentan idag, scriptprogrammering i Powershell. Jag känner inte att jag kommer klara den, med utgångspunkten att förra årets klass failade ca 80-90% av eleverna på den tentan. Men hursom så är det bra att göra den och se hur den ser ut, så får man väl ta och fixa den också på omtentan i påsk.
 
Nästa vecka börjar vi läsa operativsystem, nätverk och drift av servrar. Detta kommer bli spännande men galet svårt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback