Second Hand

Åkte iväg en sväng för att titta på lite second hand, så var förbi Mölndals Secondhand (som förövrigt var en väldigt välsorterad butik så om man vet vad man är ute efter så går det rätt så fort att kolla om det finns där). Var även förbi Ebbes Hörna i Alelyckan där jag hittade en mysigare lång tröja (40kr) och även en långärmad kort tröja som man kan ha på sommarkvällar ovanpå klänningar (40kr).  Sen påvägen hem svängde vi även förbi Holmens Marknad, där jag hittade en fin blommig tunika, men när jag skulle betala dessa 15kr så var minsta belopp för att betala med kort 20kr, så tjejen bakom mig i kön var supersnäll och betalade den åt mig! Inte ofta man träffar på så generösa människor! (Jag frågade faktiskt om hon hade Swish och om hon ville att jag swishade över, men absolut inte sa hon). Vilken fin människa, så den blommiga fick följa med mig hem den med! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback