Planering

Alltså, jag kan ju inte låta bli att fixa en liten bröllopshemsida till oss... egentligen behöver jag sätta mig och plugga. Men det är ju så roligt att fixa o dona.. men tid tar det innan man blir nöjd.
 
Hursom så var jag och hämtade syrran idag, hon kom med nattåget. Så direkt jag hämtade henne så åkte vi förbi Backaplan och tittade på skor och på ringar. Och nu har jag typ bestämt mig för en tunn ring med bara stenar runt. Sen fick Becca en makeover, så det blev hårfärgning, brynfärgning och lösögonfransar. Så nu är hon uppgraderad och klar inför imorgon! Man ska vara fin på nyår ni vet ;)
 
Appropå nyår så ska jag o Daniel tydligen äta hummer och oxfilé då, lyxigt ska det vara ibland! Vi kommer fira med Håkan och Kicki, så mycket tjöt och lite quiz. En rätt så lugn kväll gissar jag på, men det ska bli skönt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback