Julbord å fika å skola

I lördags så träffade jag Maria på stan och fikade, lika mysigt som alltid! Därefter var det julbord på Thörnströms "Privata Rum" med Daniels barndomskompisar. Vi hade supertrevligt, det var väldigt gott julbord och det vart en väldigt mysig kväll. Vi gick vidare till några pubbar därefter men slutade kvällen redan runt ett tiden. Jag skulle ju upp och åka till skolan dagen efter för att plugga.. Kan inte direkt säga att jag var motiverad söndagmorgon, men med, det var bara att bita ihop :)
 
Shit, man hinner inte mycket annat när man pluggar såhär intensivt. Har inte orkat/hunnit städa lägenheten på ett tag nu, så Daniel fick ta tag i det medan jag var i skolan igår. Men på lördag, då får jag passa på och städa ordentligt. Då är ju skolan slut för denna terminen. Då äre bara kvar att plugga till tentorna som är typ andra veckan i januari!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback