Jävulsvecka

Har varit en riktigt jobbig vecka och värre blir det. Har så mycket i skolan nu så jag blir kallsvettig, superstressad och får finnar i pannan.. Men försöker att hålla ut, nästa fredag kan jag andas ut för då blir det "jullov". Men innan dess så ska ett praktiskt prov och två redovisningar hinnas med. Jobbigast är det praktiska provet som jag inte alls hunnit plugga till så ska sitta hela dagen idag och imorgon och förhoppningsvis behöver jag inte åka till skolan allt för tidigt på söndag för att plugga.. För imorgon blir det julbord med Daniel o hans kompisar, trevligt :)  Så en paus i pluggandet, jag hoppas bara min hjärna kan stänga av min oro för provet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback