God jul

Jag åt alldeles för mycket ölkorv igår så är vaken med magknip nu, men jag hoppas att jag snart kan somna om! Men om man bortser från detta så är det faktiskt julafton idag! Jag och Daniel kommer att fira tillsammans med Daniels släkt hos Charlie och Klas medan syrran befinner sig uppe i Norrland med våran släkt. Men nästa jul så blir det väl Norrland igen för oss alla kanske ;)  

Vad tycker ni om julkalendern i år förresten? Jag tycker om den, den är intressant, dock är vissa avsnitt rätt så tråkiga. Men lärorik :). Men favoriten är ju fortfarande Mysteriet på Greveholm❤️

Well well nu ska jag se om jag kan lyckas somna om en stund, vill ju inte däcka av trötthet redan 9 ikväll ;)  

GOD JUL önskar Totte :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback