Stuntträning

Träningen idag gick ju awesome som vanligt! Och idag hade vi ingen mindre än Linnea på besök som bas! Hon var otroligt duktig och hjälpte mig att bli av med mina små latheter som jag lagt på mig nu den senaste tiden. Och så påpekade hon att jag faktiskt kan titta på vart jag stället fötterna när jag kliver in i en toss, tänka sig. Det har jag faktiskt aldrig tänkt på innan! Man lär sig något nytt varje dag!
 
Hursom så hade vi väldigt roligt på dagens träningar och jag hoppas att hon dyker upp fler gånger!
(bilden har jag snott av henne, då jag numer är för lat för att fotografera/filma träningarna själv)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hoppar gärna in igen. Det va så skoj :)

2014-02-22 @ 20:54:45
URL: http://thefatcheerleader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback