Glossybox

Så nu har jag fått min första glossybox, och den var väl helt okej. Hade hoppats på finare färg på nagellacket (eller helst någonting som inte är nagellack då jag aldrig använder just detta). Men i övrigt så blir det roligt att testa detta
 
Fnug nagellack: En tråkig färg och kanske inte den mest inspirerande förpackningen heller (med tanke på texten som stod angående denna "märket som brinner för eleganta färger och förpackningar. Låt dina naglar sticka ut med vackra färgpigment, mycket glans och lång hållbarhet"

Sumita brow set: En vaxformula som ska hjälpa att fixera brynen (har tyvärr inte så mycket till bryn att fixera, men det lilla jag har ska jag testa på)
 
Benefit Cosmetics The POREfessionals: Primer för att jämna ut huden under makeupen (främst till porer och fina linjer och förhoppningsvis till mina blå ringar runt ögonen)
 
Oral-B 3D White Lux Glamourus shine: Gör tänderna vitare och stärker emaljen (kanske kan vara nått för mig och mina gula tänder, synd bara att det inte hjälper tänderna att ställa sig lite rakare i min mun)
 
Karmameju Charcoal Konjac Sponge: En tvättsvamp till ansiktet som ska peela och ge huden vitaminer, mineraler och aminosyror. (låter spännande och konstigt på samma gång)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback