Händelselöst

..Det har väl varit rätt så händelselösa veckor nu det senaste.Tränar ibland, planeringar inför att Helene ska komma ner och hälsa på snart. Pluggar matte inför högskoleprovet (tänkte förbättra mitt resultat) och ser en jäkla massa tittande på teve i soffan med älskling.
 
Planerar och undersöker också inför studier till hösten, kanske hoppar man på något så rolgit som webbkommunikatör, webbredaktör eller it-tekniker. Men jag vet inte, har inte bestämt mig ännu. Sedan försöker jag också att bli frisk från denna jävulska förkylning som tagit över min kropp, men dunderkuren börjar så smått verka. Men god är den inte: Ett stort glas, fyll hälften med ljummet vatten, pressa ner en och en halv citron i vattnet, ta en massa skedar med honung. Och sedan fyller man upp glaset med mintvatten.
 

Annars så händer det saker i helgen, loppis, fotosession och middag på lördag. Fixa fransar, tvätta och städa bilen och plugga lite på söndag. Och sen på måndag ska jävulskapet besiktas.. Inte kul
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback