Sjukling

I helgen har jag bara legat sjuk i en dunderförkylning, så även idag. Har inte orkat göra mycket, men imorgon blir det att ta tag i mig själv igen. Åka till jobbet och försöka fixa lite nu in i det sista. Sedan har jag ju saker som hänger över mig som jag måste ta tag i snart, redigera bilder från en äldre barnfotografering och sedan några bilder från Saras. Sen har jag kvar att redigera bilder från fotograferingen med plastpåsar med Linnea och syrran. Har även lite äldre bilder som bara ligger och väntar. Ju längre tiden går, desto jobbigare blir det att ta tag i.. men snart.
 
I övrigt så fixar jag och syrran med det sista inför resan, vi drar till Tunisien på fredag. En charter resa, och jag som sa att jag aldrig skulle ta en charter! Men vi hittade denna resan för strax över 5000:- för båda med hotell och frukost, och eftersom jag lovat syrran att använda hälften av presentkortet jag vann från halebop tre år sedan (halva använde jag med Daniel till Paris). Så bokade vi denna charter när vi hittade för så bra pris.
 
Och till er som inte vet, så har jag kommit in på Webbredaktör i Borås nu, men håller fortfarande tummarna för en plats ledig på it-tekniker istället, är första reserv så, vi får väl se. Hursom så kommer jag börja plugga i höst och det känns så rätt. Även om jag vet att detta innebär att man kommer leva som en fattig student ett tag, men det kommer det vara värt i slutändan!
 
 
Nej, nu är det dax att ta min feta röv från datan och krypa ner i en varm go säng med Daniel. Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback