Glossybox

Emite Makeup Up Lip brush - En snedskuren läpppensel som även kan användas för att måla en bred eyeliner. Som jag tyvärr inte har någon användning av då jag tycker att jag ser ut som en clown i läppstift
 
Etre Belle Liplift Peel -  En peeling för läpparna som ska masseras in och värka någon minut och sedan sköljas av. Behövs verkligen till mina fnasiga läppar
 
Yu-Be Moisturizing Skin Cream - Djupt återfuktande och lugnande kräm för torra partier som ex läppar, nagelband etc. Ett till måste ha till mina fnasiga läppar som jag just nu sitter och tuggar sönder
 
Rich Hair Care Moisture Schampoo - Intensivt återfuktande och närande till torrt och skadat hår, med aloevera extrakt, avokadoolja och kokosnötsolja. Just nu har jag så torrt och tråkigt hår som behöver fräschas upp
 
Rituals Foaming shower sensation - Duschskum med ayurvediska ingrediensen mandelolja som återuppbygger hudens fuktbalans, och indisk ros som är lugnande. Sicken tur, min duschcreme tog precis slut :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback