Loppi Blogbag

 Det kom hem en gratis bloggbag hem till mig i förra veckan! Roligt Roligt

Croodarna: Filmen hade jag redan sett så den skickade jag till min lillebrorsa hemma i norrland, och detta uppskattades väldigt mycket kan jag säga!
Barnängen Sensitive: Förvånandsvärt bra deo, kladdar inte någonting och luktar gott, så denna kommer jag absolut köpa igen!
Koriander & Chillikrydda: Riktigt roligt att få hem lite nya kryddsmaker, att krydda maten är jag ju inte direkt duktig på men denna kan man ju använda på kyckling och fiskrätter! Mums!
Sweet drops choklad: Detta låter lite skumt, men denna ska kunna smaksätta mjölk, vatten, glass etc. och få det att smaka choklad. Prövade i vatten men tog nog för många droppar, för det blev galet sött! Men det är ju väldigt spännande, så jag ska nog pröva lite på vaniljglass senare i veckan!
Reztart kanel och äpple: Helt okej mellanmål om man inte har någonting annat i närheten, dock inte min favorit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback