Bloggtorka

Och inte är det för att mitt liv är händelselöst inte, utan snarare för att jag inte hinner sätta mig ner och skriva.
I veckan har jag hunnit provjobba, jobbat som vanligt och plugga ikapp lite på MatteB + pluggat till högskoleprovet. Och nästa vecka ser likadan ut, för nästa helg är det stora provet. Så fram till dess kommer det vara något så tomt här.
 
Sen kan jag också uppdatera er om hur det går med Becca. Hon är flyttad och klar, dock så ser lägenheten rätt så kaotisk, då dom inte har hunnit göra någonting i lägenheten ännu. Hon håller ju på med sin ansökningsportfolio till modedesignutbildningen i Borås som ska vara inne den 15:e april, och så åker hon iväg till Turkiet med Emili imorgon och är borta en vecka. Så hon har också haft rätt så fullt upp.
 
Nej, nu är det bäst jag går och fortsätter plugga MatteB. Becca ska strax komma förbi och hämta sitt pass och så ska jag färga hennes bryn och fransar så hon inte behöver sminka sig där borta i solen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback