Not so Fancy

Idag har jag inte varit så awesome. Utan mest bara legat hemma i sängen/soffan och mått dåligt. Förkylningen ger mig nämligen inte bara halsont utan också huvudvärk och muskelvärk. Så man är ju inte direkt så kaxig just nu. Sysselsatte mig med att bland annat kolla in serien Torka Aldrig Tårar Utan Handskar som var galet bra. Tårarna, ja. Dom bara rann
 
Bilderna är från i onsdags då vi var ute på Christer i P3:s 10års jubileum på Pustervik. Och som Becca sammanfattade kvällen; stod i kö, kom in och tog en cider, såg att kön till toaletten var lång så orkade inte beställa en till cider, tittade på livekaraoken och blev trötta och gick hem. Not so fancy direkt. Men livekaraoke såg sjukt kul ut, så någon gång i mitt liv så står man nog där och showar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback