Paddla kanot

I veckan efter Becca slutade jobbet så tog vi oss ut till Delsjön för att hyra en kanot. Jag satt i mitten och Daniel och Becca paddlade. Vi stannade på en liten udde för att grilla korv och köttspett och sen paddlade vi tillbaka (vi hade ju bara två timmar på oss innan stängning).
 
Det var hur mysigt som helst, trots att jag är rädd för vatten. Dock vågade jag ju knappt fotografera någonting alls medan jag satt där i kanoten, och ni ska veta att jag var på helspänn, så hade vi väl vält i så hade jag försökt rädda handväskan med kameran i. Men det var lugnt, det är bara Becca som gör mig nervös ibland då hon börjar vifta och försöka komma undan insekter.. men vi lyckades paddla utan att bli blöta i alla fall!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback