Rastlös

Jag vet inte varför jag blir så grymt rastlös i kroppen ibland. Jag bara går och väntar på att actionhallen på Hisingen ska öppnas så att vi kan börja träna igen..(det är bara ett bygglov som ska gå igenom nu)
 
Men jag måste nog gå på gymmet, köra lite kinect och ut och röra på mig fram tills dess. För man blir nästan deprimerad av att bara sova, jobba och se på tv.
 
 
Jag har förresten sökt lite jobb nu igen, och så ska jag söka in på Matematik B på komvux sista januari och så har jag bestämt mig för att söka till Webbredaktör och IT - tekniker till hösten.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.SE - din bloggtidning på nätet!

åh kul med webbredaktör, hoppas du kommer in snygging! :D

Svar: ååh, tack så mycket :)
skea

2013-01-12 @ 00:04:11
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback