Katastrofdag

Började med att Becca hittade en bot på bilen som vi uppenbarligen hade missat tidigare då det var från träningen i måndags.. tydligen är det ingen bra ide att parkera på hemmakvälls besöksparkering, kostade oss 600:-

sen så strulade det med passen på jobbet och då vi äntligen lyckas lösa allt och jag sätter mig på bussen till linneplatsen för att hämta upp en nyckel så ringer Becca i panik. då har hon alltså lyckats låsa in nyckeln i bilen, medan bilen och vindrutetorkarna är igång. (förarsidans dörr går inte att öppna utifrån och hon hade låst passagerarsidan, startat bilen o torkarna, stängt dörren och försökt att fixa rutan)...

som tur var så hade jag bilnyckeln i fickan så jag fick i panik ta första bästa buss till askim och sen promenera 25 min i en jävulsk uppförsbacke, kom väl ca 1h och 20min efter att hon ringt!

Becca, you owe me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, vilken tur att Becca har dig:)Men du fick dig ett rejält träningspass på köpet(backen).Kram Mona

2013-02-13 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback