Träning i skogen

Istället för gymnastikträning så slutade jag och syrran lite tidigare idag och drog till Ramberget för att träna. Dock var det mindre än vad jag hade föreställt mig så vi tog bilen vidare till ett ställe i närheten och promenerade runt Slätta Damm.
 
Sen lyckades vi gå vilse på vägen tillbaka, trots att vi både tittat och tagit kort på kartan över skogen. Men vi hamnade mitt i skogen, ut i ett villa område och sedan på en villatomt för att ta oss in i skogen igen.. och sedan följde vi bara gps;en rakt igenom skogen tillbaka till bilen igen. Det var snårigt och inte så mycket till stig. Men trött blev jag i alla fall. Så det blev dagens träning, nästa vecka så blir det dock dags att ta tag i gymnastikträningarna igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback